دماپا

  • ۰
  • ۰

احتمالا مهم ترین و برترین سیستم ساخت این برند است. اگر احتیاج به ایجاد تهویه مطبوع در یک مکان به سطح 90 الی 120 متر را دارید و به دنبال اسپلیت کانالی 36000 هستید. داکت اسپلیت گرین نیز در شرایطی می تواند اسنتخای خوبی باشد. زیرا تقاضای زیادی برای ان می شود و فروش نسبتا بالایی دارد که حتی منجر به افزایش قیمت آن هم  شده است. این محصول دارای پرتاب باد زیادی نمی باشد. ازین جهت توجه به زیر سازی انجام شده برای نصب بسیار اهمیت دارد. زیرا ممکن است این سیستم مناسب مکان شما نباشد.

البته این سیستم گرین قابل نصب در بسیاری از فضاهای معمولی مانند منازل و ادارات است. مشخصات فنی وقیمت داکت اسپلیت 36000 اینورتر گرین را می توانید در سایت اصلی شرکت ببینید. اگر برای سوال هایتان در مورد اسپلیت کانالی گرین جواب قانع کننده ای نیافته اید می توانید با تیم سایت دماپا مشاوره رایگان داشته باشید. . کارشناسان ما خومد را موظف می دانند تمام اطلاعات مورد نیازتان را  در اختیارتان بگزارند علاوه بر این می توانید درخواست مشاوره حضوری کنید که در ان صورت متخصص مکان را هم بررسی کند و متخصص می تواند بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد کند.

  • ۹۸/۰۳/۰۱
  • duct split

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی