دماپا

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت 42000 اینورتر میتسوبیشی محصولی خاص به شمار می رود. بیشترین مصرف این دستگاه برای مکان هاییست که متراژی بین 130 الی 150 متر مربع دارند. داکت اسپلیت میتسوبیشی برندی قابل اطمینان برای مصرف کنندگان گرامی می باشد. اما قیمت بالای این محصول نسبت به امکاناتش کمی موضوع را سخت کرده است. اسپلیت کانالی 42000 اینورتر میتسوبیش را می توان در کاربری های مختلفی استفاده نمود. در هنگام خرید این محصول به زیر سازی دستگاه باید توجه بسیاری شود.

ابعاد کانال ، ابعاد باکس تعبیه شده برای نصب ، نوع دریچه ها و دیگر موارد می توانند در میزان بازدهی اثر مستقیم بگذارند. این مدل از داکت اسپلیت به تازگی وارد ایران شده است . مشخصات فنی داکت اسپلیت 42000 میتسوبیشی مطابق با اطلاعات موثق کارشناسان فنی دماپا و کاتالوگ اورجینال در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به قسمت مشخصات در همین صفحه به این اطلاعت دست یابید. در صورتی که پاسخ جامعی برای سوالات خود نیافته اید می توانید فورا با دماپا تماس بگیرید تا همه ی ابهامات شما توسط کارشناسان دماپا رفع گردد. فروش داکت اسپلیت توسط دماپا و اعزام کارشناس فنی جهت بازدید از محل نصب و ثبت اطلاعات لازم از جمله وظایف دماپا به شمار می رود

  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت 24000 اینورتر لنوکس پایین ترین ظرفیت داکت اسپلیت عرضه شده در این برند می باشد. این اسپلیت کانالی برای مساحتی بین 45 الی 70 متر مربع قابلیت استفاده به نحو مطبوع را دارد. بدین معنا که گرمایش و سرمایش در کنار تهویه مطبوع را برای محیطی با این مساحت به ارمغان می اورد. داکت اسپلیت 2 تن اینورتر لنوکس از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار می باشد.

این داکت اسپلیت در بیشتر موارد برای اتاق های منازل مسکونی نصب می شود و تهویه ی مطبوع حداکثر سه اتاق خواب معمولی را تامین می کند. این داکت اسپلیت لنوکس همچنین جهت استفاده در کاربری های مختلف نیز می باشد. مثلا یک واحد  مسکونی ، یک واحد تجاری یا یک مغازه ، یک فست فود کوچک ، یک محیط اداری و یا بخشی از آن و .... مشخصات فنی داکت اسپلیت 24000 اینورتر لنوکس توسط کارشناسان نصب و فنی دماپا جمع آوری شده است. این مشخصات و پارامتر های فنی جهت مقایسه در قسمت مشخصات برای شما در دسترس قرار گرفته است. اگ برای خرید داکت اسپلیت هنوز ابهامات زیادی در سر دارید حتما با دماپا تماس بگیرید. مشاوران ما سایر اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند تا بهترین تصمیم را در خرید داکت اسپلیت بگیرید.

  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت 30000 اینورتر میتسوبیشی دارای تکنولژی بالایی می باشد که باعث شده است تا این محصول در رده ی بالای قیمتی نسبت به رقبا قرار بگیرد. داکت اسپلیت 2.5 تن اینورتر میتسوبیشی قادر است تا مساحتی حدود 90 متر مربع را پوشش دهد. درواقع تامین گرمایش و سرمایش برای این مساحت توام با تهویه مطبوع برای این مساحت از وظایف داکت اسپلیت 30000 میتسوبیشی است. به علاوه ازین محصول در مکان های مختلفی استفاده می شود. منازل مسکونی ، ادارات ، مراکز تجاری ، مراکز درمانی ، فست فود ، رستوران و دیگر موارد.

البته در هر کدام از شرایط فوق ضوابط اجرای این محصول متفاوت است. داکت اسپلیت های 30000 موجود در بازار همچنین برای اتاق های خواب منازل مسکونی با مساحت بالای 200 متر مربع قابل استفاده است. برای مشاهده ی مشخصات فنی داکت اسپلیت میتسوبیشی و قیمت داکت اسپلیت روی قسمت مشخصات در این صفحه کلیک کنید. برای خرید بهتر می توانید با شماره گیری تلفن های دماپا از مشورت کارشناسان با تجربه ی ما استفاده نمایید. به تشخیص شما و یا کرشناسان ما بازدید از محل به صورت تخصصی برای تایید محل نصب صورت می گیرد. این امر منجر می شود تا دستگاه مناسب کاربری شما تهیه و نصب گردد.

  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت دایکین

دایکین یک برند با اصالت در حوزه ی دستگاه های تهویه مطبوع است. دایکین یک شرکت ژاپنی است که پس از خریدن شرکت مک کوی آمریکا یم شرکت ژاپنی – آمریکایی به شمار می رود. محصولات این کمپانای سبیار متنوع بوده و مشتریان زیادی از انها استفاده می کنند..
در کل دو نمونه داکت اسپلیت دایکین در ایزان به فروش می رسیند یکی که نسل قدیمی دستگاه است و غیر اینورتر است و مدل دیگر که اخیرا به بازار کشور امده و اینورتر است. اما متاسفانه صدای بلند همواره همرا این نمونه ها بوده و این محصولات به هیچ وجه برای مکان هایی که صدا در انها عملا عذاب اور است توصیه نمی شود. اما از ان روی دیگر سکه فناوری بالای محصول پاسخ نیاز های مصرف کنندگان را می دهد. این دستگاه ها هم اکنون در سه ظرفیت 24000 ، 30000 و 40000 عرضه می شود..

قیمت داکت اسپلیت دایکین

در ابتدای معرفی برند در بازار ایران از قیمت بالایی برخوردار بود و هرکسی توان پرداخت ان را نداشت اما با گزشت زمان و ورود برند های دیگر به بازار و به وجود امدن فضای رقابتی شدید قیمت ها پایین تر امده و مقرون به صرفه تر شده اند..
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت ال جی

از انجایی که قسمت بزرگی از سهم لوازم خانگی در ایران را اینت شرکت ال جی گرفته است و اعتبار و رزومه این که این غول دنیای تکنولوژی و فناوری دارد احتیاجی به سخن گفتن راجع به ان نیست. تولی کولر های گازی در ال جی ئبه مدت ها قبل باز می گردد و در این زمینه کولباری از تجربه را دارند. در چند سال اخیر هم اغاز به تولی داکت اسپلیت ال جی کرده است
محصولات داکت اسپلیت ال جی
در  ابتدا داکت اسپلیت های ال جی در مقایسه با دیگر کالا های تولید شده توسط کمپانی از کیفیت بالایی بر خورد دار نبود. مثلا زمانی که شما برای خرید یخچال ال جی برنامه ای داشتید بسیار مطمئن تر بودی تا اینکه می خواستید اسپلیت کانالی بخرید. نمونه های ابتدای در سال های اولیه از فناوری اینورتر بر خور دار نبوده اند و همگی دارای دور موتور ثابتی بوده اند.
متاسفانه استفاده از بلوور های از جنس پلاستیک در دستگاه عمر ان را کمی کم تر از سایر دستگاه ها کرده است. اما در تولید صدای به نسبت کم تر کمک شایانی کرده است و همچنان وزن کلی سیستم را پایین اورده است.
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت گلکسی

گلکسی شرکتی انگلیسی و بسیار با تجربه و تخصصی در حوزه تولی داکت اسپلیت می باشد. این کمپانی در اقصا نقاط جهان نمایندگی های معتبری دارد و در اسیا در کشور های تایلند ژاپن و کره این شعبه ها فعال هستند..

محصولات داکت اسپلیت گلکسی

دیزاین و فناوری استفاده شده در داکت اسپلیت گلکسی بسیار عالی است و در واقه یک نمونه از بدون نقص ترین های دستگاه های داکت اسپلیت را این کمپانی تولید می کند. در ساخت دستگاه از نتریال های با کیفیت استفاده شده و صدای تولیدی یونیت های ان به نسبت کگمتر از برند های دیگر است و همین مشتریان زیادی را به خرید از این کمپانی عتبر ترغیب کرده است..

قیمت داکت اسپلیت گلکسی

قیمت این داکت اسپلیت های گلکسی با توجه به شرایط بازار ارزی کشور کمی نوسان دارد اما همین نوسان هم بمانند دیگر برند  ها نیست و کم تر است. قیمت ان در مدل های اینورتر بالا تر بوده چرا  که ار تکنولوژی بالاتری بهره می برند و نمونه های معمولی که دور موتور ثابت دارند از قیمت پایین تری بر خوردارند. لازم به ذکر نیست که نمونه های اینورتر مصرف برق پایین تر عمر بالار و در نتیجه در کل هزینه کمتری برای شما در دراز مدت دارند..

خدمات شرکت گلکسی

دماپا خود را موظف دانسته تا پس از فروش این محصول به مشتریان گرامی کلیه خدمات پس فروش را به انها ارائه دهد تا اعتماد دائمی مشتریان را کسب کند. بنا بر این متخصصین ما همواره در ارائه خدمات به مشتریان قدم نهائه و نیازشان را برطرف خواهند کرد
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت سامسونگ

بدون شک سامسونگ یکی از معتبر ترین غول های فناوری و تکنولوژری در تولید سیستم های مختلف می باشد. تلفن هل لپ تاب ها و تلویزیون های ساخته شده توسط این برند درجه یک در خاانه های همه مان هستند و حال  اسن کمپانس برای اسایش مشتریان در خانه و مکان های دیگر شروع به ساخت داکت اسپلیت سامسونگ کرده است.
میزان اعتماد بالای مردم به این شرکت سبب شده که در تمام کشور های جهان بازار خود را داشته باشد. کولر گازی های سامسونگ مدت زیادی است که درخانه هایمان هستند و در فصل گرما برایمان اسایش به ارمغان می اورند. اما چند سالی است که سامسونگ گام در عرصه ساخت اسپلیت های کانالی اینورتر و غیر اینورتر کرده است. .

محصولات داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت هایی که ابتدا توسط این برند ساخته شدند همگی غیر اینوترر بودند و مصرف برق نسبتا بالایی داشتند اما به دلیل اعتبار شرکت و کیفیت بالایشان از فروش بالایی برخوردار بودند سپس سامسونگ شروع به تولید نمونه های پیشرفته تر اینورتر کرد که هم صدای کمتری دارند و هم مصرف برق کمتری را دارند
.می توان گفت که نمونه سری جزو پر فروش ترین های داکت اسپلیت سامسونگ بوده است که از کیفیتی در حد متوسط  و قیمتی مناسب برخوردار است اما از هم رده های خودش کمی در لول پایین تر رار می گیرد. s

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

با توجه به شرایط بازار ارزش کشور و همچنین برند بودن سامسونگ قیمت ان کمی بالاست و دارای نوسان های بیشتری است. میزان هزینه ها در مدل های اینورتر در ابتدا بیشتر از غیر اینورتر ها بوده که در دراز مدت  با مصرف انرژیِ کمتر جبران خواهد شد..
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت کولکس

در سال 1986 کارخانه ای به نام ریک در کویت راه اندازی شد که توسط مهندسی خارجی شروع به ساخت انواع کالای های تهویه هوا و تبریدی کرد. چیلر، پکیج های روفتاپ و اسپلیت های کانالی که پرفروش تریت نمونه در ایران داکت اسپلیت کولکس می باشد..
در دیزاین این سیستم ها از برند یورک امریکایی الهام گرفته شده است. طراحی کولکس به شیوه ایست که مانند مارک های آمریکایی قدرت را اولویت عملکردشان قرار داده است. بلوور های فلزی کولکس با صدای زیاد موجب به تولید باد زیاد با استاتیک بالا شده و انرا متناسب با کانال کشی های بزرگ و زیاد می کند. متاسفانه این نمونه تنها در نوع غیر اینوتر عرضه می شود. مصرف برق این محصول نسبت به هم رده هایش بیش تر بوده و نویز هواساز و کمپرسور آن نیز بالاست.
سایز کولکس به لحاظ طول و عرض مناسب است ولی ارتفاع آن بیشتر از حد نرمال می باشد. این محصول از تکنولوژی ویژه ای برخوردار نبوده و به دلیل نداشتن برد مخصوص از ریموت کنترل های متفرقه استفاده می کند..

قیمت داکت اسپلیت کولکس

نسبت به فناوری به کار رفته در دستگاه قیمت کمی بالاست و همچنان نوسانات ارزی موجود در کشور بر قیمت ان دامن می زند د ر واقع این داکت اسپلیت مناسب کسانی است که به سر و صدا و هرینه های ان اهمیتی نمی دهند و قدرت محصول اولویت ان هاست..
. در خرید این داکت اسپلیت دقت کنید که کانال کشی فضای مورد نظرتان حجیم بوده و در صورت امکان کانال مکش برای آن طراحی شده باشد.
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت گرین

شرکت گرین نزدیک 30 سال پیش 1991 در چین تاسیس شد و از ان زمان در حوزه تولید محصولات تهویه مطبوه و برودتی فعالیت می کند. خصوصیات کالاهای ساخت این برند غالبا همانند دیگر محصولات چینی است. در پی تقاضای زیاد مشتریان برای خرید داکت اسپلیت این شرکت چند وقتی است اغار به تولید داکت اسپلیت گرین کرده است.

معرفی محصولات گرین

این برند مثل سایر چینی ها محصولاتی عام پسند تولید می کند. متریال استفاده شده در این سیستم از کیفیت ان چنان بالایی برخوردار نیست. اما دلیل موفقیت ان را می توان عرضه داکت اسپلیت با قیمت پایین در ابتدای کار دانست. متاسفانه سیستم پرتاب باد قدرتمندی ندارد و همچنین به دلیل به کار گیری پلاستیک در بلوور ان از عمر کوتاهی بر خوردار است...

قیمت داکت اسپلیت گرین

در ابتدای عرضه این محصول قیمت ان به صرفه بود اما با توجه به بالا رفتن اعتبار شرکت و در نتیجه پروسه برند شدن گرین شاهد افزایش قیمت ان بودیم. البته شرایط کشور ما به خصوص اوضاع ارزی و. دلار قیمت ها کمی نوسان دارند
  • duct split
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت اجنرال

داکت اسپلیت اجنرال : برند فوجیتسو از سال 1936 فعالیت خود را در کشور ژاپن شروع کرد. فوجیتسو جنرال به عنوان زیر مجموع فوجیتسو فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع در سال 1960 شروع کرد. فوجیتسو جنرال در ایران با نام اجنرال معروف شده است. اجنرال که مدت زیادی کالا های کولر گازی با کیفیت به مشتریان عرضه نمود توانست با اتکا به اعتمادی که به دست اورده محصول این برند را در ایران عرضه نماید..

محصولات داکت اسپلیت اجنرال

داکت اسپلیت اجنرال توانست با تکیه بر اعتبار شرکت خصوصا در زمینه کولر گازی به فروش خوبی دست یابد اما در مقایسه با کیفیتی که کولر گازی هایی که همین کمپپانی دارد از ان چنان کیفیتی بر خور در حقیقت دیزاین ضعیف و جنس استفاده شده در ان از کیفیت مرغوبی بر خور دار نیست..

قیمت داکت اسپلیت اجنرال

قیمت دستگاه با توجه به برند بودن ان کمی بالاست و در شرایطی که در بازار ارزی ایران شاهد هستیم شاهد قیمت های بالاتر نیز خواهیم بود..
  • duct split